someday you will, be loved

but you never have known

god kväll
idag sörrni så åkte jag in till karlskoga med lovisa. vi åkte och köpte lite jordgubbar, sen så åkte vi till shirv och satte oss en stund. vi pipade lite med haris och shirv och sen kom även maddson en stund. vi satt där ett tag, alla svävade verkligen bland molnen. sen så tog vi tag i situationen och började gå mot donken. men madson som hade en ny cykel ville ju inte cykla själv i sin topspeed. så vi snodde medvetet haris cykel och cyklade iväg mot donken. väl inne på donken får jag ett lagomt besviket samtal '' - har ni snott min cykel '' hmm, jao.
efter en god donk så åkte vi till willys och köpte några kakor. jättar och gifflar <3 vi åkte med våra bikeisar ner till näset och satte oss, vi blev lite smått attakerade av äckliga måsar. vi blev så arga så vi gjorde en fett god blandning till dom, choklad jättar, linsvätska, parfym ( två olika ) ibumitin och kanske inte mer vad vet jag, jag är inte så insatt. möhö. sen så gick vi därifrån och fåglarna nappade direkt! dom dök i de där och mumsade som de vore burkköttbullar och pulvermos!
på vägen mot skranta för att lämna vårt åk, så träffade vi en snabbis karlskogas största grabbar, sen väntade vi på skjuts . vi åkte hem och nu ligger jag i min säng, uttråkad och måndagsdepp!
HJÄLP MIG


Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0