samma sak, igen


hej

idag insåg jag en förskräcklig sak, jag sitter knappt vid datorn längre. okej, sitter väl någon gång per dag men ja gör inget, jag drar igång datorn, drar på musik, gör en snabb check på allt och sen drar jag. fast det kanske är posetivt?

jag har ialf börjat umgåts med degerforsare lite mer, det känns ju skönt! har inte varit i karlskoga en enda dag nu på. typ en vecka. lite tråkigt med tanke på att min vandrandepinnelösaflicka bor där. men trots det har jag haft väldigt kul. vi har firat midsommar, umgåts och varit i åtörp en sväng (?) det var ju dock inge frivilligt. men trogen vän som jag är så skjutsade jag huls in dit, och huls hem därifrån. och det var igår.  midsommar va ganska skön faktiskt, inte så himla stort utan va bara några styckna, det var as gött! först va ja huls o jennifer i mölle. sen så drog jag och huls för jennifer ville stanna kvar. då drog vi hem till mig, sen kom et några styckna, inte alls många. och sen så drog vi till mattias, och mattias var väldigt däckad! eller mer SPYdig.öhö. bööö.  och idag vaknade jag 17;24 . bra gjort bra gjort! ska nog gå ner och göra iordning lite pytt i pann. så himla gött harja o huls kommit fram till. men det slårju inte konserverade köttbullar och pulvermos, YUMMII !  okej det var allt för idag. ska bli bättre på att uppdatera. men det är ju somsagt, blåslov. okej, saknar dig, hej!

igår var det jag som hörde av mig igen.
du måste snart förstå !
jag är snart villig att försöka glömma allt
men det verkar du redan blivit.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0