renovering.


har precis genomfört en helrenovering, på bloggen alltså. känns som man behöver slänga ut de gamla, och välkommna det nya just nu för ett tag. så jag ska ta tag i det här nu tänkte jag. ska fixa iordning mitt rum ikväll också.
och idag ska jag inte deppa !
idag ska jag ha kul. snart ska jag iväg och möta jennifer, på gränsen dåra. sen ska jag ta inlinesen oh hon moppen. hon ska försöka åka och peppa mig bakom, men det är nog så att hennes hastighetsmätare inte når upp till mitt tempo ! det märkte ju simon igår.
himalaya.
men så att. idag ska vi nog försöka få i båten, åker nog en liten tur med jennifer då. sen kanske jag ska till karlskoga.  men det får vi se, hur som helst.
sommarlovar börjar bra !

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0