om jag var 10 år yngre. skulle ja inte behöva dig längre...

snabb dag...
upp tidigt-tilljobbet-tråktråktråk..-slutade-åkte till örebro-leta efter bikini-  käka max- åkte hem- städade rummet-moblerade om- tog emot finbesök- åkte till karlskoga med brummbrumm - humöret steg- humöret börja svänga- åkte hem- topp humör- åkte till tilda- spela buzz- trevligt - gick hem- snacka- snart film , HEJ:)

jag förstår inte vad som händer. jag blir lika överkörd varje gång. jag har kämpat, verkligen kämpat för att glömma det som hände och se hur du är mot mig. men när du håller på som du gör känns det som det kvittar. men jag kan inte förstå att du kan bete dig som du gör, när det är du som begått misstaget och inte jag. kanske har jag förnekat mina känslor för dig från start, kanske det är så att man inte kommer på vad man verkligen känner förrens man mist det. kanske det. men nu när jag ger dig chansen att återupprätta dig så skiter du i det. det är nog värst. att du aldrig vet när du ska sluta......

adjö

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0