något utöver det vanliga.


hejhoppsan i galloppsan !

idag vaknade jag så tidigt så min dag känns som en vecka! men jag kommer iallafall ihåg att jag väcktes runt halv 12 av jessis kille som inte hade något att göra ! så fick gå ner o käka lite o spela buzz med honom på morgon kvisten! sen blev jag äntligen av med honom så jag fick göra mig iordning. så jag gjorde mig iordning och sedan drog jag till coop forum! där stog lovisa och såg ledsen ut, ledsen jordgubbsförsäljare! så jag kom o muntra upp henne lite, ända tilll klockan7 ! sen så åkte vi till henne, hälsade lite på hästarna. samtalade lite med mamma lotta , HAH. sen så drog vi hem till mig, färgade håret och va allmänt arga på varandra. iallafall jag på henne, för jag är så jävla håröm! helt sjukt att jag kan vara det. känns som jag har sån jävla otur med allt såntdär! försa vad de kan bero på ? att man är håröm? eller ej?
men sen iallafall så drog vi ut i blåsvädret och småregnet och försökte få vårt hår att torka.. vi åkte snabbt som tusan på cyklarna! sen så träffade vi på några vilsna pojkar!sen blev de liten sväng , och sen hem.
så nu ska jag ta och sova för jag ska ju faktiskt upp och hålla lovisa sällskap från 9-3... för 200 spänn. lätt värt de!
godnatt alla ledsna....

fin godnatt sång..


let's make it last forever.....

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0