men sääg rååå

nu känns det ju som det var ett tag sedan det blev något gjort här. fast det var säkert inte så länge sen.

jag har iallafall varit med om mycket... jag har sovit hos världensbästamadde. vi har bara busat rakt igenom. igår var vi ute. alltså jag firade jennifer som jag förövrigt inte ens träffade? vi tittade p åjoni när han spelade vid näset, eller det var det ja skulle iallafall. men jag hamnade lite bakom scenen istället. men jag hörde ju honom hela tiden och det är ju något fast inte allt :) . efter det så åkte jag joni och made till ngn daniel som vi hade varit lite hos innan. men ja blev inte kvar där så länge. jag träffade mattias och åkte ner till näset och satt och prata i år. men sen hämnade jag någonannanstans och sen satt jag ute vid statt och väntade på att madde skulle komma med taxin. sen käkade jag nog världens godaste middag, pyttipanna! då var det himmelskt iallafall!

vaknade upp lite seg dagen efter iallafall. försökte nå varenda jävel i släkten men ingen svarade. jag skulle ju på jessicas student men ja visste inte hur ja skulle komma in! först skulle jag och madde ta bussen in men ja hade ingen aning om när bussen gick från busstation, förvirrat nog så fick jag tag i erika. så jag försökte ta mig till buss stationen från maddus, bra gjort av mig. kom iallafall iväg till jessicas student. det var drag som fan och nu har jag sett 2 studenter på 1 vecka, och snacka om att jag ser fram emot när jag själv springer ut ur villan, och två små vagnar väntar på att dra oss uppför walthers backen !! Jessica var iallafall glad och lycklighela kvälllen, jessis - fuck you jävla skola I kommer aldrig mer see you men när man tänker efter så klarade hon ju precis engelskan, vilket är svårt att förstå
jag och jennifer tog också tillfället i akt och åkte lite cab-volvo efter vagnarna... sjöng som fan gjorde vi och man kunde nästan tro vi hade tagit studenten, haha. men vi gav oss väl när studenterna kom, vi kunde ju inte överösta dom lixom.. sen åkte vi iallfall till mölle, och där blev jag kvar till 12 slaget. vilket inte direkt var planerat. men iallafall. spelade lite kort där, umgicks med slääkten, tittade på när pappa ''bröt'' handleden och så vidare. alltid händelsefulla saker med släkten! tänk att det alltid ska vara så....

men nu ska jag sova , känns som jag behöver ha en utvilad natt!
imrgon återvänder jag till maddsoon, blir och sova där och sen p åmåndag börjar jag jobba!
KYSS PÅ PENGAR:

god natt världen

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0