luft och inget mera

skulle du råna en bank för oss två?
om det är så låt mig veta
om det är nej så går jag
hej
igår vid natta runt 12 så kom hulon in till mig, hon hade precis spelat match och lite sur efter en förlust gjorde hon mig sällskap i den kalla och stormiga natten ( : , vi satt på altanen och pratade om allt. det är grymt skönt att göra de ibland, speciellt med huls. så vi satt där till kl 2 halv 3 kanske. du är kung huls. men sen så gick vi upp o la oss. fast jag låg och skicka sms till typ halv 4 . och nu har huls dragit och jag ligger och försöker få upp humöret med håkan hellström, han fixar det varje gång! du är så himla blind alltså, så himla blind!
nu ska jag ligga här ett tag till, och bara dra mig. sen ska jag ta tag i livet och kanske åka till örebro. men nu ska jag översaska lovis, pimpa hennes blogg lite grann tror jag , muhihi.sverige spelar ikväll va ?

Och vad vet du om kärleken
Förrän du förgäves hatat den
Och vad vet du om när hjärtat kan bränna
För kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0