lökmannen



hör upp nu allesammans!

mitt liv har börjat på att vända till en bra period igen! efter regnet kommer solen!
har blivit en del cruising på vägarna nu när både mattias och marcus har körkort, mohaha.
men iallafalll, vi har bestämt att vi ska åka till liseberg snart! redan börjat tittat upp och planerat, gasch vad kul hörrenini! det blir då degerförsarna ; jens , lövis, makks, többs & matts plus att marcus kanske skulle flörta med sig ngn. men vad fan. det ska bli sjuhelsike kul, och snart bär det också av till både malorca och skåne, åhus!
idag har jag iallafall jobbat, första timmen gick extremt segt, men sen rullade faktiskt på rätt bra. plus att jag fick 20:- dricks av en söt farbror som tyckte jag såg trevlig ut sa han. det är ju alltid kul, tackotack herrn ! och nu ska jag dra på någon film och sådär, eva och adam förmodligen. veckan är ganska suddig förvisso just nu. men det ska nog klarna upp!
ser fram emot ett spiderman-mara snart ialf!!

pöss&pöss&pöss

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0