jag tänker alltid på dig i juli

Den här gången kommer jag nog inte bli kär
men jag kan fortfarande tycka om dig
jag kan fortfarande titta på när det gamla brinna upp
jag kan titta på dig

jobb jobb jobb. det är ett hårt liv för den som jobbar 4 timmar per dag om man har en livsstilen som jag. och jag är inte allt för smart heller. jag har lagt mig runt 3-5 varje natt nu, även om det är hardwork dagen efter. men iallfall. idag vaknade jag 09;55 och jag började kvart i. snabb som jag var så kom jag iallafall iväg i lagom tid. så det var ingen som reagerade direkt. jag sitter och funderar på vad som händer imorgon. det är ju trots allt midsommar och jag har inga direkt planer.. jag vet iallfall att först ska jag nog dra till mölle, där nära och kära väntar. käka lite traditionell mat, och sen ska ja nog vidare till lovisA, käka lite och sen hoppas jag på att det finns något mysigt grillställe kanske ? who knows...
jag ska iallafall bli rolig.
snart ska jag sätta på en film, fixa en till skiva till mattias, och sen ska jag sova. SEN så ska jag ner och titta på fotboll. sen sen sen sen har ja inte planerat mer, men ja ska ialf ha kul, och vara uppe tok för länge och sen sova tok för mycket. sen ska ja toka mig imorgno :)))))) jag är glad!


egentligen är du inte kär i mig
och egentligen är det okej med mig
för jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid...
men då slösar vi bort våra liv

Kommentarer
Postat av: sebastian

haha jag visste inte att du lyssnade på Håkan jenns!! haha du får checka allsång på skansen ikväll ;> hört att han är där :)



Längesen vi hördes nu förresten, men aja ^^



Ha det fint! Puss från sebb :)

2008-06-24 @ 19:19:54

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0