hey alla coola


hej på  mig

igår kväll hade jag halv pyjamaspartaj. aa jag vet, alla tänker '' varför var inte jag bjuden'', förstår att det är eftertraktat, menatte. det var så att endast lovisa, jennifer och jag fick plats. men det slutade med att bara jag o lorens hamna i säng ialf. Vi spelade  lite buzz,  tänkte spela in ffilm men kameran haxxa lite fö sig själv så de blev lite slappt vid tvn istället.
men när vi vaknade så åkte vi ut till mölle, käkade lite frukost och badade. det var kallt, men ja kom i! sen när det blåste som mest så låg jag och sov i skuggan. effekten var ju att jag var full me löv och barr o allt du kan tänka dig runt om mig, i håret och överallt sen när jag vaknade.
sen åkte jag hem och tog en dusch, fastnade även vid tv där da vinci koden spelades. men nu ska jag ta mig i kragen och göra mig iordning, för nu ska jag faktiskt åka o äta pizza med lorens!! mumma.
sen ska jag även försöka sno maddus imorgon, good luck !!

pusshej                                                                                              21;30 i ettan

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0