en annan dag


hejsan hejsan.

efter att ha snoozat i en timme så är jag äntligen uppe! vid datorn. jag och madde har ju fått våra bilder sen 3 månader tillbaka ( om inte mer! ) . så det är ju lite roligt att titta på bilderna... man kan fan förändra sig på några veckor alltså!
igår åkte jag lovisa & pinglan jennifer in till karlskoga. vi tittade på heja degerfors. den kommer inte få så bra recension av mig men den va rolig att titta på eftersom den va i degerfors och så.. men den får inga toasters av mig idag!!
efter filmen så åkte jennifer och lovisa hem i varsitt åk. jag och madde stog kvar och sen åkte vi hem till madde,  där tittade vi då på bilderna och sen så tittade vi på fotboll! torres torres torres. det ända namn jag kan! sen åkte jag hem och sen tog jag mig en lång promenad efter 12 slaget runt och hälsade på alla sortes människor. sånna promenader behövs ibland!!

idag ska jag jobba. så himla tråkigt är det. jag kan spy på det. men tur är ju att det är min sista  vecka nu så jag slipper pina mig själv mer. ska bli himla gött att bli ledig. men med tanke på att jag är jävlgit slösaktig av mig... så kommer ju nog inte mina pengar räcka så himla länge....

hejdånära och kära!

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0