du var full


tjosan !

nu kom precis lovisa klivandes in till mitt rum, och just nu rotar hon bland mina kläder.
snart ska vi in och käka lite jordgubbar och pipa lite hos shirvan med haris tror jag. det ska väl bli kul , och sen ska jag flytta in hos madde på onsdag! wiiihoo ! vilka äventyr vi ska på , plus att hon just har fått en cykel så vi kommer nog åka och glida med den om dagarna. sen är det ju snart åhus också. mumsfillibabba vad det kommer bli bra de här tror jag.
men nu ska jag som sagt in till karlskoga och pimpa lite, kommer nog inte hem allt för sent. men som vi brukar säga;
HEJDÅÅÅÅHÅÅÅ

- sånt där är slöseri
                 med tid.


- allt är så himla lättare
med fjärilar i magen

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0