comsis alá carte haleböp gubben


i'm with you bitch.

idag var min dag i örebro. ÄNTLIGEN! så hittade jag en skolavslutnings klänning. blev dock väldigt vanlig och absolut inget speciellt. men det var ju skönt att den va ganska icke-överdriven också, med tanke på att jag ska ha den på schessichat student. Sprang runt o alla möjliga affärer, men entertainment blev då den bästa! kan inte fatta att hon redan är 19, plus att hon slutar skolan nu! hoppas hon flyttar hemifrån, fast då har jag bara mina kläder att använda. tråkigt.

men scheisses vilken rolig dag ändå. när jag kom hem så umgicks jag lite med jennifer, mysmysmys! vi åkte ner till stranden och satte och chatta med varandra. Sen åkte vi och köpte glass och sen blev de badminton hemma hos mig. Jennifer var dock inte så pepp, det är hon dock aldrig när de väl gäller sport tror jag, förutom handboll!

maddson ringde mig runt 11 snåret också. blev ett väldigt intensivt samtal från allt till ingenting. det samtalet varade jävligt länge och när de va som mest spännande så dör mitt batteri såklart.. men vi tar igen de imörn såklart...

imörn ska ni se att vi har walthers kampen, och hur vi ska vinna på volleybollen girls and boys !

kisses und kramar

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0