bert-schlager-land


när jag väl är där

SOMMARLOOV

iallafall är det sommarlov snart. Känns inte riktigt sant. det har gått så himla fort!
ska bli grymt skönt iallafall, allt börjar ordna sig när de börjar bli sommar, precis allt! imorgon är det inte bara skolavlsutning, utan det blir ju faktiskt också att fira skolavlutningen, lugnt såklart.
sen ska ja iväg till bregårn och titta när min kära granne tar studenten, ERIKA!
o sen är de inte långt kvar till schessichat tar studenten.
idag drog ja faktiskt in till karlskoga för att titta folk fira deras skolavslutning. de var kallt.. brrrr...

troligtvis kommer ja ha för kul för att sitta vid datorn imorgon... och nu ska jag sluta titta på den här tonårsbögfilmen, ska upp kl 7 och duscha, platta håret, locka håret, sminka mig, byta om, sen kommer lovisa, så ska ja fixa håret på henne. sen drar de iväg.


ÄNTLIGEN SOMMARLOV!

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0