6-pack


god kvälll nära och kära.

0200 89 19 00 - jag har bestämt mig, jag ger några hundralappar i veckan, det är inte mycket, men jag gör det. gör det du också!!

ikväll har jag upplevt ett och annat kan jag säga.  men det började med att jag åkte in, eller , efter jag missat 2 bussar. så kom erika förbi mig vid hållsplatsen och plockade upp mig. hon körde mig in till karlskoga där ja mötte amelia och lisa. även en söting som hette rocky.
vi gick upp i lägenheten och fortsatte titta på när äckelspanien gjorde mål i 93 minuten, fittigt. men sura som vi blev, speciellt amelia. så drog jag och mötte shirvus en stund och doms drog o käkade pizza. jag och shirvus drog en halv vampyr film och sen så drog vi tilbaks till lisa. där var vi ett tag och snackade på altanen och sen kom joni och hämtade mig. vi åkte runt lite, åkte till towerbeach och satte oss lite, sen drog vi en raggarunda till kristinehamn och sen tillbaka. vi drog även ett hemskt , HEMSKT varv på kyrkogården. det är som jennifer säger - det lämnar ärr. hahah.
men iallafall, sen sade jag adjö till joni och träffade jennifer, den lilla kaninharen. hon får sova här nu , för hon är så skrajj i sitt hus nu .

god natt faggischar.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0