lovisa är över sexuell- SEXUELL

 
hej igen.
jag har gjort lite framsteg.. känns som framsteg iallafall. men det är nog mest några steg bakåt istället. jag har egetnligen så mycket jag vill säga till dig men det finns inte möjligheter att säga de.. en liten del vill såra dig tillbaka dubbelt så värre som du sårade mig, en annan del av mig säger att jag redan sårad klart dig, under ett helt år.. så kanske vi är klara med varandra. vi har ju gått igenom alla ''kärleksfaser''.  kanske dags att lämna de förflutna till det förflutna, så får känslorna göra sitt ..
            MEN. jag har ju faktiskt varit med om ganska mycket. jag har  drömt världens hemskaste dröm tror jag! jag svalde ut (?) mitt hjärta och mamma råkade ta sönder det, det ända hon sa var ; ''upps, got to go, bye !'' och sen drog hon. sen försökte ja få hjälp av lovisas mamma, men hon kunde inte så jag fick stå där, sen så kom massa folk och började håna min död, så alla stog och hejjade på min död lixom.. kan ju säga att jag hade ju inte världens bästa självförtroende sen när jag vaknade....
             jag har varit på rix fm i karlstad. det var ganska kul. så mysigt att bara åka ut några styckna o göra de vi vill ; ). och lovisa fick sig ettt ragg , en sibylla turk!  men de funkade för henne...
 nu har jennifer lämnat mig iallafall. hon har drage till dalarna, brukar hänga me dit men.. inte iår för de krockade med åhus. emelie ville också att ja skulle med till danmrk. men va tvungen och tacka nej till det med.
              men nu känne rja att de drog iväg här. så nu ska jag sjuunga lite med håkanhellstörm, och sen ska ja försöka mysa med lovisa.

hejdå!

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0