oskväder på ingång!


blir ju inte så mycket skrivet när det är sommar ,MEN.
jag skriver ju för fan !

dom här dagarna har jag badat oändligt mycket faktiskt och det är inte värst likt mig! dessutom har jag bränt upp mig och lagt på mig en fin räkbränna... men mamma tycker det bara är bra så ja inte bränner upp mig så mycket till mallis.. så. kanske bäst så här ?
idag vaknade jag och jennifer upp i mölle och då gick vi in och käkade lite frulle direkt. då fick jag även en lektion på hur en sjö blev till, tack rolle! ska tänka på de när jag är ute och glider på sjön, eller nått..
sen så gick vi ner och badade och gled runt i älven med båten, jennifer fick faktiskt köra lite, och de tyckte nog flick-kraken va kul, de va kul för na! det va skit mysigt iallafall och kändes verkligen som sommar!

när jag ändå är på humör att skriva, kan jag lika gärna ta tillfället i akt och filosofera lite om räddningstjänsten som ''gjorde en insats'' igår. det var en man som va o hälsade på i en stuga bredvid mölle. sen skulle han åka iväg och innan han skulle de så skulle han doppa sig, tydligen ! och sen försvann han i vattnet, det verkade vara hur mycket folk som helst där och alla bara stog på bryggan och väntade på räddningstjänsten. sen när dom väl kom så fick dom inte ens i båten . det tog runt 5 minuter för dom att få i den. och om ja skulle varit undervattnet i 5 minuter så tror fan ja att ja inte skulle överlevt. men ialalfall. dom åker sakta dit och på bryggan står de massvis med människor som står o pekar exakt vart dom såg honom försvinna. VA FAN STÅR NI PÅ BRYGGAN OCH VIFTAR FÖR! GÖR NGT ! jag tycker det är så jävla dåligt, gubben va under vattnet i 20 minuter innan dom fick upp honom. varför gjorde itne släkten något för ? det är seriöst sjukt.  och en sak till som är sjukt är att det skulle bli så himla mycket liv om det om de va en liten unge eller ungdom eller till och med vuxen, varöfr bryr sig ingen om han som dog för ? bara för han va gammal och skulle snart dö iaallafall? förjävligt och oförlåtligt! skulle man vetat vad som hände skulle man fan hjälpa till och letat. han kunde ha levat idag faktiskt. om ngn skulle gjort ngt medans ''räddningstjänsten'' fikade... tragiskt!!! idioter

och så blir jag jävligt trött på folk som sitter och redigerar massa skit videos och lägger ut på youtube. alltså! kan man inte lägga in videon om man ska lägga in något istället för något tråkigt jävla bildspel som ingen ändå pallar sitta och titta på ? det är faktiskt en annan sak om det är en skräp live inspelning man lägger upp. då har de iallafall sammanhang och det är rätt gött o titta på live inspelningar ibland, om det inte är för kasst ljud! men hur länge har man inte suttit och tryckt upp masas jävla bilder på google innan man sätter sig vid jävla sop redigeringsprogram och slänger ihop något sumpigt bildspel, MENINGSLÖST! blir arg......tror dom som gör videona att det är ngn som blir glaad över att se bildena ? eller vad är meningen....
här är ju ett grymt bra exempel på hur ett äckligt, fult och tråkigt bildspel kan förstöra en bra låt! nöll feeling... hej windows movie maker,suger! gö ngt bra isället..




Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0