retrie


är det några artister som berör mig, så ära håkan hellström, johnny cash och winnerbäck, lite grann .. man mår verkligen som dom sjunger för stunden. helt sjukt! och speciellt håkan hellstörm, vilken legend!
idag har jag inte fått gjort något direkt. jag vaknade väldigt sent. runt 3. sprang ner för att tittta kill bill v.2 sen så gick jag ut och somnade lite med håkan i öronen i solen. sen så gick jag in , tittade på en film och sen kom håkan lovis. vi gick upp och köpte pizza och sen så satt vi och förbarmade oss om våra halsar. vi känner exakt samma sak och det är jobbigt jobbigt jobbigt! sen så kom mattias och stax efter marcus och tobias. tobias var glad!
nu har dom iallfall drage och jag funderar på om ja ska titta lite oth!
jag har skuldkänslor.. idag när jag och lovisa käkade pizza skrev mamma att takida var på tvn. på sommarkrysset. vi ville se lite och då sprang vi dit och titta. sen när vi kom tillbaka så stog bamse på bordet och käkade från min pizza. jag blev lite arg och slängde bort bamse på golvet. och bamse var inte med på de så han landade helt fel på sidan, jag tycker så synd om honom. och jag har inte sett honom sen dess. så när jag ser honom nästa gång ska han få flott med mat och världens största mys kram. jennie älskar sin bamse !
älskarn ! jävla djup!


Du är fri och tar allting för givet, du kan skratta åt livet
Du lever för stunden, precis som jag ont om rutiner,
gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer
Jag lever för kicken, precis som du
Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken, precis som du
Här står livet i farstun, så nära inpå men det är nåt som gnager ändå
Det kallas tvivel, det där som stör det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt hur du längtar dig bort
som en fågel i bur en obehaglig distans en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?



Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0