påväg upp !


jag är grymt uppåt. påväg upp! det är sol och det är sommar och det är jennifer. det är var det är , och det kan inte bli mycket bättre! kanske lite, men inte mycket! jag ska faktiskt kalasa i mölle idag med jennifer, kommer bli jätte jätte kul !

igår var en väldigt rolig dag. runt 12 tiden så gick jag och jennifer upp till statiol för att träffa mattias och marcus. det är den ultimata mötesplatsen, statiol. sen så åkte vi till degernäs och satt på en brygga och kasta sten i vattnet, jätte mysigt. sen så åkte vi in till karlskoga för marcus hade lovat att hämta malin där. så vi åkte in dit, hämtade henne och sen åkte vi hem igen. efter en snabb visit i karlskoga blev det hem till mig och spela pictionary. jag och jennifer vann väl såklart ganska överlägset. klockan började ticka mot 4 och jag blev väldigt sugen på våfflor! så jag ochj jennifer ställde oss och gjorde våfflor! mums det. klockan-4-våfflor. och det märktes på första satsens våfflor att klockan var mycket. jennifer läste total fel! hon läste att till en påse skulle det vara 7 dl vatten och 200 g smör. vilket lät okej när man hörde det. men lite längre ner stog de ( till en påse, 1 1/4 dl vatten och 50 g smör. ) eller något sånt. så ur våffeljärnet spretta det fett på spisen och det rann, och våra såkallade våfflor blev som chips... men andra satsen när mattias togtag i livet blev lyckat. marcus satt tyvärr och klaga på att dom va degiga, men ja tyckte dom va helt okej, mina våfflor får 4 av 5 toasters! super kul!

och igår va ja och shoppade! det blev 2 par byxor, 2 par tröjor och en sjal. och ett par leggins, de va nog de. tack för mig !

lite biilder från veckan !



Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0