mitt hjärta är ditt att förstöra

okej okej okej , uppdatera uppdatera!!!
det känns nu som jag tävlar med lovisa, hon är usel på att uppdatera men nu har hon tydligen kommit igång genom att battla me mitt filosofi inlägg! good luck bitch!

snart är de då pip. och jag ska nog dra mig dit en sväng på fredagen. ska inte vara där när de öppnar kanske, men åker dit på kvällen iallafall. ska bli förjävligt kul o se håkan ! och med en hoppande hulon o lovisa bredvid mig kan de väl inte bli bättre. så nu väntar ja på att lovisa ska komma o hämta mig. så ska ja till banken och ta ut lite pengar och sen drar vi o köper den gyllene biljetten som kommer va värd mig mycket tror ja...

just nu sitter jag o tittar på bamse när han ligger o rycker. han är så himla slö, har nog inte sett honom ute mkt de här dagarna, han sitter mest inne och bara sover på soffan eller under bordet. försa om han är sjuk? naaa.... men just nu ligger han på rygg med tassarna uppåt och det är en fluga som går på hans trampdynor, så liggerh an o rycker. jätte cute! aa va bra , då fick jag de sagt också! men nu ska ja kila till karlskoga, inte igår man va där döö! höö,


det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam


Kommentarer
Postat av: lööviis

thanks bitch!

2008-07-31 @ 00:24:33

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0