helmys och hosta



TJOLLAHOPPSAN!

nu va de hela 8 dagar sen jag skrev sist. och jag vet inte om det är något noteringsvärt att säga om dom dagarna men.
jag har ju iallafall varit i åhus. åhus turned up to be real nice! det vad kuuuuuuuuuuwl. och igår skulle ja till rix i örebruu. men som TUR va ! eftersom madde ringde rlite halvförskräckt över att de va så tråkigt :)
igår så va ja hemma själv, så jennifer skulle sova hos mig. men jennifer tyckte det var för läskigt så hon sprang över tll hennes mamma o tjöt.... bus!
natten till torsdag tillbringade jag i mattias crip ! det var helmys och jag är en sjuhelsika sovare jag! jag lovade mig själv och mattias att jag skulle somna efter mattias, att ja skulle ligga vaken liten. ja men visst fan somnar ja dirket när ja väl lägger huvudet vilandes mot kudden! och visstfan fick jag till ett par snygga kärringsstön innan ja somnade helt sjukt att ja börjar bli en kärring redan nu ! fast det är ganska gött ändå!
i dag mina damer och herrar ska jag och jennifer åka ut till mölle och åka bananbåt ! KANONKUL! ska bli kulkul och nu ska jag åka.
ska bättra mig ! hejdåååå älsklingar !

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0