det värsta som finns

ovisshet. det är det värsta som finns. att inte veta vad som händer. när jag fick reda på vad som hänt upptäckte jag en helt ny känsla. jag blev helst stumm och tog allt på skämt. kroppen blev stel och tårarna började spruta ut. alltså sen får man bara reda på att killen jag just höll om och pussade på just nu sitter krockad och fastklämd i en bil- jag vet inte vart jag ska ta vägen! jag vill bara till honom och säga hur mycket han betyder för mig. det är verklign inte försen sånna här ögonblick man inser vad som egentligen är viktigt.

idag har jag hälsat på killen. och det kändes så himla bra. men svårt och tungt att se dig lida såppas mycker som du gör. jag villl bara att du ska veta att jag ska göra allt för at du ska repa dig fint .. även om de kommer  bli tung och jobbigt så vet du att ja finns här. we'll face it together <3

uppskattar dig vännen !
uppskattar dig mattias!

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0