vem är inte ful i 60 watz ljus?

hejhejhej säger jag augusti den 22. idag är det maddes födelsedag... vilket jag inte gjort mitt bästa för att fira måste ja erkänna ? blev en hel kansig dag! men men.. blev som de blir och jag hoppas madde har en jätte trevlig kväll iallafall och så firar jag non henne någon annan dag. yey ! nu ska jag vänta på att mattias kommer hir. YEEEY !!! jag och hulon har målat mitt rum idag ? 1991-03-12 står de på min vägg. yey. de blev rätt... tokigt.. kanske blir snyggt när de torkat ;D haha. vilka ideer. nu ska ja som sagt vänta.. ska nog titta lite tv. hej. puss, äntligen helg? vad ska vi göra på statt bland alla nöllnöller ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch

2008-08-22 @ 23:21:08

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0