jag singlar den här slanten




hej !

nu är det måndag... klockan tickar mot 3 på natten och jag är inte så hemskt trött faktiskt. ligger och tänker på lite allt möjligt. just nu skulle jag vilja ligga på ett tag med hulon tror jag... och bara titta på himlen.. och prata gojj. det skulle vara jätte mysigt tror ja. jag skulle även vilja att lovisa skulle komma hem igen. tycker det räcker nu ! nu är semestern slut lovisa!
förövrigt har jag och mattias tagit oss en jävligt skön helg, mysig och slapp... va väl vad vi behövde, inte för det är jag som slitit så mycket. men slappa dagar får jag aldrig nog av! så eftersom det har varit en sån anstängande helg så ska jag nog ta och blunda i några timmar nu. de ska bli skönt...  en till sak.. jag får inte nog att håkan !!



jag har inga starka armar att bära dig på
jag är inte mycket, inte mycket att titta på
men du kommer aldrig att behöva ljuga igen


Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0