oturlig-otursam

SAKER SOM INTE FINNS I MITT LIV JUST NU ; tur, lycka, framgång, succé, medgång, medvind, flyt. lyckträff, flax, slump, röta, mylla, fluns, bonntur

SAKER SOM FINNS I MITT LIV JUST NU ;
misslyckande, missöde, missräkning, besvikelse, motighet, olycka, nederlag, otur, osis. dålig tur, oflax, oflyt, bakslag, missöde, elände, oflyt, olyckshändelse, olycksfall, ofall, missöde, kalamitet, våda, tragedi, haveri, krasch, katastrof, fördärv, ofärd, förstörelse, misär, otur, motgång, otrevlig händelse, malör, tillbud

det ligger till såhär att.. jag böt mobil med mattias ett tag. jag böt bort en gammal tråkig halvtrasig nokia mot en helt ny sony ericsson med 5 mega pixel kamera och allt ! och va gör jag med den ? jo jennie marie nielsen tappar den mot stenar och snälla söta lyxiga mobilen får sig en träff med ''havet'' aajo. det var en riktig olyckshändelse!
men jag ringde min duder mattias och då funkade mobilen igen, det var när ja bekännde mina synder som den började komma igång igen som tur va! annars vet ja inte hur de skulle gått..  ja va jätte arg på mig själv för att två knappar va totalt ur funktion men ju mer ja väntade ju mer hopp fick jag , jag  är överlycklig nu och kommer nog ligga vaken bara för jag är så himla glad att de funkar igen, och ja tror faktiskt de mobilen behövde, va ett litet dopp ! så jag skulle nog inte säga ngt överhuvudtaget.... (?) ? mööhhöhöh

oj vad har ja gjort ? jag har gjort en massa. ja va ju på pip, tänkte lägga in lite bilder . jennienielsen.bilddagboken.se för alla som är intresserade.. min statestik ökar nog efter de här..
men jag och jennifer har bestämt oss att vi ska flytta ut till mölle ett tag nu. både mamma och pappa börjar jobba nu imörn så då blire cleant och ff-igt där ute , kkommer bli fint, skulle va skönt om de kunde komam lite fint väder igen nu så man kunde njuta ordentligt.

och det nalkas klassfest? hörde ja skål !!
god natt alla höppa.





Kommentarer
Postat av: kalle

jävlar vilken otur jennie helt sjukt vilka motgångar du har... not!

2008-08-03 @ 21:44:56

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0