never back down


hej pannkakor.

a för igår blev det faktiskt fantastiska pannkakor serverade på två stora tallrikar för jens och hulon! smakade överförväntan gött ! vi hade en riktigt mysig dag igår. vi gjorde degerfors osäkert! vi försökte ta oss upp på alla tak. vi har en liten dröm grej att sitta på ett tak och prata och mysa, kanske ta sig en fika lite då o då . men vi hittade ett annat mysigt ställe... men så småning om, så småning om kommer vi på taket och myser!!  vi drog iallafall och satt oss på vårat mysiga ställe, vi satt där över en timme tror ja och bara pratade. mys korv. sen så drog jag hem till mattias. de här är alltså gårdagen. mohi. och då drog vi typ till MAX, jag måste nog säga att ja tycker mcdonken är bättre. fast va som vore ännu bättre vore ju en burger king precis bredvid max ? ja tror fan att max skulle gå i konken och de skulle gå bra för speciellt burger king! jag skulle nog köra på den iden tror jag...

idag mina damer och herrar händer det ganska mkt, eller det vet jag ju inte än men, planerat så iallafall. men en dag jag vet att de händer ngt är ju iallafall på fredag ! jag och hulon ska försöka ta oss in till örebro och gå på winterdäck som jag förvrigt inte kan så många låtar på. men han är cool. han är nästan lika gud på att skriva texter som håkan, men håkan slår nog ingen alltså...  man kan seriöst alltid hitta en låt till humöret man känner till håkan hellström. och det är fan en makt som få har! killen är anpassad. killen är gud!

men nu ska jag ta tag i mitt liv och hoppa in i duschen och storstäda mitt rum! see yaaaaaaah bitches

hejhejhejkanin

Kommentarer
Postat av: hulon

vårt ställe =p

2008-08-17 @ 10:51:56

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0