moln framför molnen

hej.

nu sitter jag och gäspar och tittar på en skadeglad fjutt som tittar på när nalle puh skickar iväg sina vänner till månen , och dom slår sig! guud vad jag är trött... det blir en tidig säng gång för mig ikväll och kanon kul att skolan börjar nu då! NEJ! jag år så avundsjuk på min syster..  igår frågade jag vad hon skulle göra nu när hon slutat skolan och allt. och hon bara åka på semester, ligga hemma och slappa. skulle göra vad som helst för att byta liv med henne just nu. helt slut i kroppen, seg seg seg!
inatt sov jag hos mattias. låg vaken i 2 timmar och lyssnade på när han patade i sömnen, roande! han gick upp och jobbade vid halv 6, orka. jag låg kvar en timme till, skulle egentligen velat sova till typ 4, men måste man vara barnvakt så måste man. åhå..... när ska jag få sova ut ? ska nog ta och lägga huvudet mot kudde nu lite lätt.. nu näär jag har gett julia lite att göra. mohahah. slavarbete! nejdå. jag har bara drage på film till henne. 
ikväll ska jag fötbölla med hjerpemannen.

lovisa kom hem nu...

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0