jag föste ut dom

hej hopp.

jag fick potatisnäsa ut utan dess like på passkortet. jag vet inte riktigtk vart den kom från? efter  första bilden frågade hon om ja ville ha ett till. jag tittade bort från skärmen där mitt tryne va och sa '' jag vet inte om det är värt de för de blir nog inte bättre än sådär ''. men jag tog ett till, men potatisnäsan syndes fortfarande. men wtf, bara ett pass? och hur ofta använder jag pass? jag har använt mitt typ 5 ggr under hela mitt liv. så några gånger kan ja allt stå ut med.. jag ska ha de tills ja fyller 22 ? oooshit....                nu när jag har kommit hem så har jag klippt julia och mamma. alltså. jag har sån naturbegåvning för dom blev riktigt söta båda två! inte ojämt som på mattias hår ;p fast det var ju iofs med kökssaxen ? men dom hade ju så extremt tjockt hår och långt hår! så de tog en halv timme att klippa julia och typ trekvart att klippa mamma. eller de kanske va mer. a det var fan en trekvart på julia och sen en och en halv på mamma fan!!        imorgon är det vulkaaaaaanis.. ska de bli kul ? ja ja hoppas det.. nu ska jag gå ner, kanske gå ända ner till tilda. och vänta på att mattias hör av sig..... vart är du?
SÖPPATÖÖRSK !

för dig.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0