hurrican


nu är en timme kvar. efter den timmen så är det nedräkning till något helt annat - allt handlar just nu om nedräkningar.

om en timme så ska jag åka in till karlskoga och göra ett nytt pass. ska väl bli skönt och  få ett nytt, istället för de där baby-kortet. efter det så ska jag nog försöka ta mig  till tilda. jag behöver nog prata lite med henne, tjejen!        sen ska jag bort till mattias en stund .  jag vet inte. men jag har svårt att komma ur sängen idag. men jag ska försöka ta mig i kragen och duscha nu...

hejdå !                                                                                                                                       take me back


Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0