hammare och gulsot

HEJ freaks...

idag har det varit en full-fulle dag som jag har stått ut med ganska galant.. först åkte vi till skolan och träffa tränarna i 3 min.. sen så hade vi VÄRLDENS HÅL från halv 10 till typ 1. och på det hålet så sov jag en liten sväng:$ somnar som bäst i skolan! sen hade jag min första lektion i företagsekonomi och min första lektion i samhällskunskap. båda kurserna verkar vara roliga... yey! men matte in my ass. fy  i helvete. jag behöver nog extra hjälp med det tror jag..    iallafall. väl hemma efter att jag och gulon fått vänta på bussen i typ en timme så var jag tvungen att skynda mig ner till farmor. åker till henne och sen till apoteket, tillbaka till farmor och sen hem... och jag var så trött! men inte fick jag sova ? ack nej... då drog jag ut och gick med mamma och mia. råbäck gick vi.. vi ska dit imorgon också.  när jag kom hem va ja så himla nära på att slockna i soffan. men jag slängde mig in i badet och låg där och halv sov i 2 timmar. haha. men nu ligger jag uppe i min säng utan madrass och somnar när som helst....
så allt jag egentligen ville säga var..god natt . satte...

 m.h <3

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0