äntligen!

så har jag fixat min blogg lite grann.. man tröttnar så lätt på utseendet, jag har gjort om min blogg hur många gånger som helst nu, så det här va inte första gången jag gjorde om den, och heller inte sista! just rullar sex and the city in på min tv och jag måste fan medge att jag sken upp lite.. men nu drog de ner sig när pappa böt kanal där nere, glädjedödare!
jag vet inte vad jag ska göra, känns som man vill göra ngt nu de sista dagarna. inte långt kvar innan skolan börjar igen ju! det känns fan rätt surt. då förvandlas hela dagen om ju! då får man se fram emot helgen.. och nu ser jag fram emot varje dag! kommer kännas lite fel. men vadskamangöra ?

nu hoppade klockan 1 och en halv timme frammåt. under den tiden har jag städat upp i mitt rum och varit vid statiol och hälsat på marcus och mattias.. nu sitter jag med en bit apelsinkrokant i käften och försöker tänka på vart ja ska sova. på tvn är det os i peking, det är tennis och sverige ligger under tror jag. jag har alltid velat spela tennis. men antar att jag har några brister i det eftersom mina armar inte är dom starkaste.. killen i de spanska laget står och kliar sig i röven hela tiden.. han har säkert haft 7 könssjukdomar i sitt liv.

nu ska jag locka hit mattias,
klockan passerade just midnatt. hej!

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0